Csetényi Csaba cégcsoportjának, a HG Médiának a honlapján szúrta ki a portál, hogy a "Közpénzek" menüpontban szerepel egy “PR feladatok, Kreatív tervezési és gyártási munkák ellátása és Médiafelület vásárlás” tárgyú tender, aminél ajánlatkérőként az EMMI, a megbízás kezdeteként pedig 2015. október 27. szerepel. Ez a megbízás azonban nem található meg sem a magyar, sem az EU-s közbeszerzési értesítőben. Az eredménytájékoztató sem, de még a minisztérium ajánlattételi felhívása sem.
Az Átlátszó levélben fordult az EMMI-hez azzal a kérdéssel, hogy valóban létezik-e ilyen szerződés, ha igen, akkor mikor és melyik céggel, mekkora összegre szerződtek, illetve volt-e közbeszerzés, és ha nem, akkor miért nem.
A minisztérium azt írta válaszában, hogy a szerződés előzményeként "természetesen volt közbeszerzési eljárás, azt a Nemzeti Kommunikációs Hivatal bonyolította le a kormányzati kommunikációs keretmegállapodás terhére, a verseny újranyitásával, az EMMI nevében és javára. A szerződés feltöltése a Közbeszerzési Adatbázisba folyamatban van" - írták. A válaszból kiderült, a Rogán Antal által vezetett Nemzeti Kommunikációs Hivatal 275,6 millió forint értékben szerződött Csetényi cégeivel az EMMI családbarát reklámkampányaira.
Csetényinek nem először volt ilyen "szerencsés", az ő tulajdonában lévő Network 360 kft. és Affiliate Network Kft. nyerte el ugyanis a Magyar Olimpiai Bizottság (MOB) november 4-én kiírt tenderét az olimpiai médiakampány és az ahhoz kapcsolódó rendezvények megszervezésére. Rogán szomszédja már az elmúlt években is számos állami megrendelést kapott.