A munka egyik része volt az a nemzetközi sajtótájékoztató is, amit a bizottság 120. születésnapja alkalmából tartottak december közepén, és ahol beszélt Orbán Viktor is. A miniszterelnök akkori szavai szerint „Magyarország számára a sport mindig fontosabb volt bármilyen politikai érdeknél, és soha nem válhat a jövőben sem politikai harc színterévé. A kormány ebben a szellemben támogatja a pályázatot, aminek egy "sokszínű város" adhat otthont.” A munka másik fele pedig egy két és fél hónapos reklámkampány, ami az olimpiát népszerűsíti. A pályázatot hirdetmény nélkül, tárgyalásos úton bonyolították le. Az indoklás szerint erre „az ajánlatkérő által előre nem látható okból előállt rendkívüli sürgősség” miatt volt szükség, ami két okból is furcsa - írta az atlatszo.hu. Egyrészt a MOB valószínűleg nem novemberben döbbent rá, hogy hamarosan 120 éves lesz, a 2024-es olimpiai tenderről pedig már februárban döntés született.
A tenderből nem marad ki a Vajna házaspár sem, hiszen külön érdekesség, hogy Csetényi a megbízás 59 százalékát alvállalkozókkal végezteti. A rendezvényszervezési feladatokat a Sensation Event & Congress Kft. látja illetve látta el, amely Sárosi Mónika tulajdona. Sárosi Vajna Tímea, Andy Vajna kormánybiztos feleségének üzlettársa a májusban alapított Universe Management Kft.-ben.
A digitális tervezési és megvalósítási munkák a Frank Digital tanácsadócéghez kerültek. Ez a DryCom Informatikai tanácsadócégen keresztül Száraz István, a We Love Budapest alapítójának tulajdona. A médiavásárlás és médiatervezés a Vivak reklámügynökség feladata lesz.