Lukács Csaba, az Atmedia vezetője pár hete egy konferencián már "elszólta magát" az üzletről, ám akkor az MTVA-vezérigazgató Vaszily Miklós cáfolta, hogy már megállapodtak volna. Mindez azért volt érdekes, mert az MTVA nem sokkal ez előtt jelentette be, hogy a reklámértékesítést a Hamu és Gyémánt Kft. tulajdonában lévő Média Service Company nyerte el - ám a Krskó Tiborhoz köthető cég továbbadta az értékesítés egy részét. A hírek szerint az Atmedia 4,2 milliárd forintot fizetett a köztévé reklámidejéért. Az MTVA csatornáival együtt így már 38 adó szerepel az Atmedia portfóliójában, ez pedig már akkora hirdetési portfolió, hogy a konkurens RTL csatornáinak reklámidejével kereskedő R-Time-mal is versenyre kel. November elején a 444 írta meg, hogy a TV2 vezetésére kijelölt Dirk Gerkens bevásárolná magát a cégbe, ám erről azóta nem érkezett hír.
A szerződés aláírása miatt több embert elküldhetnek az MTVA reklámértékesítési osztályáról is: a Népszabadság megírta, hogy az MTVA még karácsony előtt el akarja indítani a november végén bejelentett csoportos létszámleépítést. Ebben vélhetően az is közrejátszik, hogy a köztévének a jövő évi futball Európa-bajnokságra és olimpiára új stúdiókat kell építenie, amely jelentős pluszkiadásokkal jár.
A sportcsatornán a foci EB és az olimpiai játékok mellett Szijjártó Péter másodosztályú futsalcsapatának meccsei is helyet kaphatnak - írta a HVG. December 18-án például a Dunakeszi - amelyben a külügyminiszter igazolt játékos is volt - Piliscsaba elleni mérkőzését tűzte műsorára az M4 Sport, amely amúgy a válogatott meccsein egyáltalán kívül nem szokott teremfocit adni. A Dunakeszi Futsal Klubnál több mint százszorosára nőttek a szponzorpénzek, amióta Szijjártó felkarolta a csapatot, amelyből azóta többen is a kormányzatban kaptak állást. Ezzel kapcsolatban a közmédia hangsúlyozta: nem Szijjártó miatt kerül képernyőre a meccs. A politikus egyébként tavaly játszott utoljára a csapatban.