Másfelől Hamilton akkor is elégedetlenkedett, ha már eldőlt a javára a vb, és úgy nyert futamot Rosberg. "Sokszor szenvedtünk vasárnaponként egy győztes futam után amiatt, hogy a másik versenyző maga alatt volt" – kezdte a Motorsportnak nyilatkozva Wolff. – Három évvel ezelőtt szándékosan törekedtünk arra, hogy két egyenlő képességű versenyzőnk legyen, akik az egymás elleni csatájukkal is előreviszik az istállót. Rájöttünk azonban, hogy a jó hangulat is fontos. A csapat legnagyobb gyengesége a két pilóta közötti haragos viszony."
Hamilton szerződését nemrég írták alá a 2018-as szezon végéig, míg Rosberg kontraktusa 2016-ig szól, de a csapatnak opciós joga van az egy évvel történő meghosszabbításra. A Mercedes ászai gyakran felülírták vagy megkérdőjelezték a csapat utasításait, múlt hétvégén például a brit sztár először nem akart a futam utolsó etapjára lágy gumikat felrakatni, hanem szuperlágyakat szeretett volna, hogy legyen esélye utolérni az élen haladó csapattársát.
"Ha valamelyik versenyzőnk nincs összhangban a közös megegyezésünkkel, a csapatszellemmel és -filozófiával, talán fontolóra vesszük, hogy változtassunk a versenyzőfelállásunkon” – vetítette előre a 43 éves csapatfőnök, majd hozzátette, fontos, hogy tehetséges és gyors versenyzők üljenek az autóikban, de ezzel együtt kedves emberekkel szeretnének együtt dolgozni.