Ezt Kubatov Gábor, a Ferencvárosi Torna Club elnöke jelentette be szombat délután az FTC-Debrecen OTP Bank Liga-mérkőzés előtt, a Groupama Arénában tartott sajtótájékoztatón. A zöld-fehér klub első embere elmondta, hogy mindkét fél számára előnyös megállapodást sikerült kötniük a piacvezető távközlési szolgáltatóval, amellyel már évek óta partneri viszonyban vannak. Hozzátette: a szerződéskötés tiszteletére szombat este a Magyar Telekom logójának színében, magentában tündököl a Ferencváros stadionja, illetve honlapja.
Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom Nyrt. vezérigazgatója azzal indokolta, hogy három évre a zöld-fehérek mellett kötelezték el magukat főtámogatóként, hogy a Ferencváros az ország legnépszerűbb labdarúgóklubja, amely egy friss felmérés szerint mintegy kétmillió szimpatizánssal rendelkezik. Elmondása szerint a cég sportszponzorációs stratégiája keretében csakis meghatározó, tömegeket vonzó és országos méretű szurkolótáborral rendelkező klubokat támogat, s véleménye szerint a Ferencváros minden kritériumnak megfelel.
Siklósi Csaba, az FTC hivatalos marketingügynöksége, a Lagardére Sports Hungary Kft. ügyvezető igazgatója az MTI kérdésére azt felelte, hogy a támogatásért cserébe a Telekom összesen 66 féle megjelenéshez jut, így a cég logója meghatározó szerepet kap a játékosok mezén és az Üllői úti stadionban is.