"Mit várok 2016-tól? Nem azt, hogy közeledjünk a Mercedesekhez, hanem azt, hogy előttük legyünk – jelentette ki Maurizio Arrivabene, az olasz istálló csapatfőnöke. – Niki Lauda szerint már most olyan jó a motorunk, mint az övéké, amit kétlek, de erősödünk." A Mercedes nem ül nyugodtan a babérjain, Toto Wolff csapatfőnök nagy kihívásként fogja fel a következő szezont. "Miközben ünneplünk, a következő kihívás máris előttünk áll. Nem fogunk visszavenni" – jelentette ki a 43 éves szakember.
A kiscsapatok, mint a Force India, a Sauber és a Manor felkereste a Forma-1 Menedzsmentjének (FOM) vezetőjét, Bernie Ecclestone-t, hogy előleget kérjenek a 2016-os jutalmakból, amelyet alapból februártól novemberig utalnak át. Nem jó hír a kisebb költségvetéssel rendelkező csapatok számára, hogy a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) az olcsóbb, hangosabb és a gyártókéval közel azonos teljesítményű hajtóműről szóló szabályt elutasította a 2017-es szezonra vonatkozóan. A tenderre négy gyártó jelentkezett, köztük a Mecachrome, az Ilmor és az AER.
A négy jelenlegi motorgyártó (Ferrari, Mercedes, Renault és Honda) azonban megígérte, hogy január 15-ig előáll egy olyan ötlettel, amely lehetővé teszi, hogy az erőforrásokat kevesebb pénzért tudja a partnercsapatok rendelkezésére bocsátani, egyszerűsíti a motorok technikai kialakítását, és hangosabbá teszi őket. Az Auto Motor und Sport szerint a Red Bull jelezte, hogy csak akkor marad a száguldó cirkuszban, ha lesznek alternatív erőforrások, vagy megújulnak a motorszabályok. Jövőre az osztrák istálló névtelen Renault-erőforrásokat kaphat, második számú csapata, a Toro Rosso pedig 2015-ös Ferrari-motorokat.