Váradi József hangsúlyozta, hogy az Airbus legnagyobb keskenytörzsű gépének egy székre jutó üzemelési költsége 10 százalékkal kedvezőbb, mint az A320-asé. Ezzel továbbra is az európai légitársaságok között a legalacsonyabb lehet a cég üzemelési költsége - tette hozzá.
A Wizz Air jelenleg A320-as Airbusokat üzemeltet, 63 darab van a flottában. Ezek 180 utast tudnak a fedélzetükre venni, a hét méterrel hosszabb A321-esek viszont a Wizz Air által alkalmazott konfigurációval 230 embert tudnak szállítani, miközben a gép üzemelési költsége 10 százalékkal alacsonyabb.A légitársaságnak további 26 ilyen típusú gépre van rendelése, ezek novembertől folyamatosan érkeznek a flottába. Ezen kívül a Wizz Air idén adott le rendelést 110 darab újabb generációs, A321neóra, az üzlet értéke listaáron számolva 12,5 milliárd dollár. A gépek 2019 és 2024 között állnak forgalomba, akkorra 150 gépre nő a flotta mérete.