Ezzel kapcsolatban a mozihálózat PR igazgatója, Buda Andrea elmondta: mindenkivel, aki system error hibaüzentet kapott, a napokban fel fogják venni a kapcsolatot. Hozzátette: az online rendszerhiba üzenetes esetek elenyésző százalékot tesznek ki a teljes hétfői eladásból. ,,Senki jegyét nem adtuk el 2-szer, ha valaki nem kapott tőlünk visszaigazolást, annak sikertelennek minősül a tranzakciója.” Igaz ez annak ellenére is, ha a bankkártyáról a PayU rendszere a pénzt levette. A Cinema City vásárlást visszaigazoló emailjével nem rendelkező nézők számára a vásárlás napját követően 8 napon belül a PayU szolgáltató elindítja az összeg visszautalását. Nekik azt tanácsolják, hogy próbálkozzanak újra a jegypénztáraknál.
Azok, akiknek a ”tranzakció folyamatban” felirat jelenik meg képernyőjükön, és az oldal nem frissül belátható időn belül, jegyvásárlása nem teljesült, így az újbóli próbálkozást javasolja a mozi hálózat – áll az általuk kiadott közleményben. Azok, akik jegyvásárlása sikeres volt, értesítést (visszaigazoló levelet) kaptak, és a rendszer az összeget a bankkártyáról levette, de ennek ellenére kétségük volna a jegyük meglétéről, a Call Centeren (06 40 600 600) keresztül tájékozódhatnak. Továbbra is fontos, hogy jegyet kizárólag venni lehet, a foglalásra nincsen lehetőség.
A Cinema City folyamatosan bővíti azon termek számát, melyben bemutatja a Star Wars legújabb epizódját. Hétfő éjszaka megjelent a film harmadik, végső előzetese, amiben új helyzetekben láthatjuk az új főszereplőket. Az ébredő erő december 18-án kerül a mozikba az egész világon, Magyarországon éjfél után egy perccel lesz az első vetítés.