A megnyitó alkalmából Koncz Gábor, az Opel Magyarország ügyvezető igazgatója az MTI-nek hangsúlyozta, hogy ismét bővül a hálózat, az utóbbi időszakban már három márkakereskedés nyílt, és több korábban bezárt egység újbóli kinyitása válhat időszerűvé a piac növekedésével. A válság előtt még 80 felett volt az Opel márkakereskedések száma Magyarországon.
Az idei terv szerint több mint 10 ezer új Opelt értékesítenek a magyar piacon, ehhez az év hátralévő részében még mintegy 2800-at kell eladni, jegyezte meg Koncz Gábor.
A Budaörsön kialakított kereskedés és szerviz 740 négyzetméteres bemutatótermével, 35 állásos szervizével a legnagyobb magyarországi Opel márkakereskedés, amelynek kialakítása mintegy 1,4 milliárd forint beruházást igényelt - közölte Pszota Dániel, az Opel Fábián telephely igazgatója az MTI-vel.
A Fábián Kft. 1991 óta foglalkozik autójavítással, majd kereskedelemmel, többmárkás kereskedőként Citroen, Peugeot, Isuzu, Ssang Yong értékesítésével foglalkozott három szalonjában. A cég tavaly mintegy 1500 új gépkocsit értékesített, eladásában jellemzően 70-30 százalék a céges és magánvevők aránya.
A kft. mintegy 110 dolgozót foglalkoztat, 42-en dolgoznak a budaörsi egységnél, ahol az Opel kereskedéssé átalakítással hat új munkahely is létrejött. A Fábián Kft. célja, hogy az új Opel kereskedés az eladott darabszám tekintetében is a legnagyobbá váljon 3-4 éven belül, évi több mint 1000 új autó értékesítésével.