Rogán Antal miniszteri kinevezésével október közepén feláll a Propaganda és Tájékoztatási Minisztérium. A hivatalosan Miniszterelnöki Kabinetirodának elkeresztelt intézmény létrehozásával újabb szintre lép a közpénzből finanszírozott kormányzati propaganda. Az Orbán-kormány 2010-es fennállása óta milliárdokat szórt el a saját magát és intézkedéseit népszerűsíteni hivatott kampányokra. Idén azonban minden eddiginél több pénzt költöttek erre a célra. Azt, hogy pontosan mennyit, nem lehet tudni: a kormány gyakorta használja ki a kiskapukat és elsunnyogja a válaszadást. (...) Bár kormányunk folyamatos harcot vív a brüsszeli gyarmatosítók ellen, az Uniótól érkező milliárdokat azért nagy duzzogva zsebre teszi. Utána aztán közpénzből hirdeti az uniós fejlesztéseket, illetve az azokra igénybe vehető pályázatokat. (A 2014-es önkormányzati választások körül már volt egy hasonló kampány, akkor 605 milliót költöttek el erre. ) 2015 tavaszán az uniós fejlesztések és pályázatok hirdetésére 889 millió forintot költött a kormány. A kis híján egymilliárdos keretből az akkor még baráti Simicska-médiabirodalmon kívül a TV2, az Index és az Origo is részesült. Az RTL Klub és a baloldali sajtóorgánumok azonban hoppon maradtak: hozzájuk nem került egyetlen fillér reklámpénz sem.(...)