Az alelnök hozzátette, a jármű az érdekvédelmi szervezet nevén van, és a tagdíjakból fizetik utána a járulékokat. Az Audi tankolása is költséges volt: a bankkártya kimutatások szerint a volt elnök 2010 áprilisa és 2015 májusa között 14,6 millió forintot költött üzemanyagra - írta az Index.
Volt, hogy 24 óra alatt több mint 130 ezer forintért tankolt, egyszer pedig több üzemanyagot vett, mint amekkora tankja van az általa használt autónak. Gaskó ezzel az autóval Olaszországba is elutazhatott "előnászútra", mivel a kiadások közt szerepel egy 610 ezer forintos olaszországi autójavítás. Az kocsiról Gaskó leváltása óta semmit nem tudni, azóta a TÁMOP-projekt (az uniós Társadalmi megújulás Operatív Program) keretében bérelt két szolgálati autót használja feltehetően magáncélra is. Bárányék kérdőre vonták a volt elnököt, és miután nem adott érdemi magyarázatot, feljelentést tettek az ügyészségen - a hivatal nyomozást rendelt el, amit jelenleg a BRFK folytat.
A számlákból az is kiderült, Gaskó többször megfordult budapesti luxushotelekben, és több alkalommal 150 ezer forintnál is többet hagyott ott a szobáért, a minibárfogyasztásért és garázsdíjért. Ezzel kapcsolatban korábban Gaskó azt nyilatkozta: "fontos lobbitevékenységet folytatott a szállodában" - ellenben Bárányék szerint a volt elnök a feleségével volt, ezt bizonyítja egy általuk bemutatott parkolási jegyzőkönyv is, amelyen Gaskó feleségének rendszáma áll. A volt elnök az Indexnek azt mondta, csak a nyomozások lezárulta után nyilatkozik.
Gaskó 25 évig vezette a VDSzSz Szolidaritást. Májusban egyedüli jelöltként indult a tisztújításon, ám a küldöttgyűlésen a többség ellene szavazott, így május 8-tól Bárány lett az ideiglenes ügyvivő, július elején pedig Halasi Zoltánt választották meg új elnöknek. Gaskó továbbra is két másik szervezet, a VDSzSz Szövetség - amelynek a Szolidaritás is tagja -, és a Liga Szakszervezeteket elnöki posztját tölti be.