bevándorlás;óriásplakátok;Habony Árpád;

Forrás: mrm.kormany.hu Facebook oldala

- Itt a Habony-művek újabb ötletrohama

Nemrég még csak az egyik plakátba futottunk bele, de azóta előkerült az összes, sőt, az mrm.kormany.hu honlap is beindult. A nagyszerű, intelligens kampány 600 millió forintunkba kerül. Minden fillére megérte - írja a 444.hu. Az "intelligens" kampány többi plakátját itt is megnézheti!

Habony Árpád az új médiamogul, ez több jelből is kiderül. 

Amint a Népszava korábban megírta:

A Magyar Telekom megválna média-portfóliójától, az ajánlattétel során derül ki, hogy pontosan mi kerül kalapács alá: csak az Origo.hu, vagy az internetes portált is működtető társaság, a Magyar Telekom százszázalékos tulajdonában lévő Origo Média és Kommunikációs Szolgáltató Zrt. A piac számára az sem lenne meglepő, ha a két új médiavállalkozás, a vállaltan kormányközeli Napi Gazdaság, illetve a miniszterelnök tanácsadójához, Habony Árpádhoz is köthető Modern Media Group Befektetési és Vagyonkezelő (MMG) Zrt. is az érdeklődők között lenne.

Habony egyik forrása

Habony egyik kereseti forrása a műsorgyártással foglalkozó Press & Belt Produkciós Iroda Kft., ahonnan a Figyelő értesülése szerint havi egymillió forintot kap a tanácsadó. A 2002-ben alapított szentendrei vállalkozás tulajdonosa az a Halkó Gabriella, aki Jáksó László élettársa volt.

Mi ez a plakátkampány?

Kovács Zoltán kormányszóvivő jelentette be: a kormány 600 millió forintos keretösszegű tájékoztató kampányt indít, hogy nyilvánvalóvá tegye, a magyar reformok működnek, Magyarország jól döntött, amikor 2010-ben saját utat választott, és elutasította nemzetközi szervezetek megszorításpárti intézkedéseit.

81 ezren lépték át a  magyar határt az elmúlt hónapokban, több százezer migránssal is számolnunk kellene, ha a magyar kormány nem létesítene biztonsági határzárat - némi "kárpátaljás aggodalom" után ezzel indította Lázár János a mai kormányinfót, vagyis a Miniszterelnökséget vezető miniszter az elmúlt időszakban már jól ismert riogatással, illetve a határzár-kerítés ismételt és nyomatékos indoklásával kezdte  a csütörtöki tájékoztatót. A lendület a régi, a "dizájn" némiképp változott, Lázár János néhány napos borostával állt az újságírók elé, akik találgathattak: ennyire megsűrűsödtek a tennivalók, vagy esetleg stílust váltott a miniszter.