A kormány azt fontolgatja: a nagyjából harmincszázalékos készültségben lévő gyorsforgalmi utat csak akkor fejezik be, ha a forgalomba helyezéshez még minimálisan szükséges munkák nem kerülnek sokba. Egyébként marad a betontorzó. Mindez pedig azt jelentheti: a kormányban is kezdik belátni, hogy súlyos következményei lesznek annak, ha Simicska Lajos és a miniszterelnök háborújának következményeként félbemarad egy autópálya-építés - olvasható a lapban.
Hogy az eddig elvégzett és kifizetett hatvanmilliárd forintnyi munka után a kormányzat most mekkora kiadást tartana elfogadhatónak, egyelőre nem lehet tudni. A formálódó elképzelésekből azonban már kiszivárgott, hogy közlekedésbiztonsági elemeket hagynának el az olcsósításért. A külön szintű csomópontok helyett például szintbeli kereszteződésekbe futhatna be az irányonként két-két forgalmi sávos út. Vagyis az M4-esen akár lámpás kereszteződéseket is létesíthetnek. Ez esetben a felüljárók helyett sebességkorlátozások lehetnek az M4-esen. Az óránként 130 kilométeres sebességre tervezett sztráda egyes szakaszain még a nyolcvanért is büntetnek majd. A „filléres” építkezésnek nemcsak a felüljárók, a leállósávok is áldozatául eshetnek.
forrás, további részletek: nol.hu