Boross Norbert, az Elmű-Émász társaságcsoport szóvivője csütörtökön elmondta: ha valakinek az jelent gondot, hogy banki átutalással nem megoldható a villanyszámla kifizetése, akkor kérhet postai csekket a szolgáltatótól, illetve fizethet például az internet segítségével vagy az új automatákkal. A szóvivő hangsúlyozta: a számlafizetés elmaradása esetén a villany kikapcsolására 60 nap után kerül sor.
Ha valaki úgy látja, hogy két hónapon belül nem jut pénzhez, ezért nem tud fizetni, akkor kérhet részletfizetést, illetve halasztott fizetést. Ez utóbbi bonyolultabb, de van rá lehetőség - közölte. Az ügyfélszolgálatokon egyénileg bírálják el, hogy a kérelmező megfelel-e a feltételeknek. Boross Norbert arra hívta fel a figyelmet, hogy ha valaki nehéz helyzetbe kerül, ne várja meg a 60 napot, célszerű már korábban felvenni a kapcsolatot az áramszolgáltató ügyfélszolgálataival.