Bulvár;Volkswagen;

- Igazi környezetbarát

Az XL Sporttal együtt a Volkswagen az új Passat GTE-t is bemutatta. Az első hálózatról tölthető (Plug-in) hibrid Passat meghajtásáról egy hightech-TSI és egy elektromos motor gondoskodik.

Az „E” módban a Passat GTE 50 kilométert képes megtenni kizárólag elektromos hajtással, nulla CO2-kibocsátással. Amikor a belső égésű és az elektromos motor együtt működik, akkor a Passat GTE 160 kW / 218 LE teljesítmény ad le, és több mint 1000 km-t képes megtenni, maximális nyomatéka 400 Nm. A gépkocsi környezetbarát és hatékony, NEDC üzemanyag fogyasztása 2.0 l / 100 km és 13.0 kW/h alatt van. (Ez kevesebb, mint 45 g/km CO2-t jelent.)

 

Az elsőkerék-hajtású, hatsebességes kettős kapcsolású sebességváltóval ellátott Passat GTE 8 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, csúcssebessége 220 km/h, míg elektromos üzemmódban végsebessége 130 km/h. A Passat GTE szériafelszereltségben tartalmaz olyan innovációkat, amelyek más modelleknél extraként érhetők el, így például a másodlagos ütközésvédelmet és a városi vészfékfunkciót is tartalmazó Front Assist környezetfigyelő rendszert.

 

Az új Passat GTE felszereltsége további külső és belső bővítési lehetőségekkel rendelkezik, mint például a C-alakú LED-es reflektorok, a „Composition Media” nevű belső hifi rendszer, amelyet speciálisan a plug-in-hybrid hajtáshoz igazítottak, és a „CAR-NET e-Remote” alkalmazás, ami lehetővé teszi a felhasználónak, hogy az akkumulátor töltését az okostelefonon keresztül indítsa.

Január elsejével sok településen, mondhatni országszerte drasztikusan emelkedtek a kéményseprési díjak - írta a Népszabadság. A lap által megszólaltatott Németh Szilárd kormányzati rezsibiztos, fideszes országgyűlési képviselő szerint ez nem lehetséges mert szabálytalan, szerinte, csak a rezsicsökkentés előtti díj 90 százaléka kérhető.