Ennek értelmében a légitársaság felengedi a fedélzetre a fogantyú vagy a kerekek miatt eddig túlméretesnek tekintett kézipoggyászokat, így a poggyászellenőrző személyzetnek kevesebb kérdéses esetben kell a repülőtéren eljárnia. Az első hét tapasztalatai alapján a Wizz Air és az MGH elégedett, mivel zökkenőmentesebbé vált a folyamat.
Jelezték, hogy a Wizz Air felülvizsgálja a poggyászszabályzat online és repülőtéri kommunikációját is.
November végén a fapadosinfo blog számolt be arról, hogy a poggyászellenőrzésre több utaspanasz is érkezett, ezek elsősorban a kis méretű (ingyen a fedélzetre vihető) és a nagyobb méretű (fizetős) kézipoggyász ellenőrzésével voltak kapcsolatosak. A panaszok szerint a földi kiszolgáló munkatársai azok után a poggyászok után is díjat számoltak fel, amelyek minimálisan haladták csak meg az ingyenesen feladható poggyász méretét, és több utas a dolgozók udvariatlan viselkedésére is panaszkodott.