A Csala Varázs néven forgalmazott teakeverék több internetes vásárlófelületen is megrendelhető, a dobozok az egyik drogérialánc üzleteinek polcain is sorakoznak, rajtuk a rég halott színésznő mosolygós arcával. Jogilag ugyan ennek nincs akadálya, a jó ízlés mégis azt kívánná: ne hirdessünk egészséget megőrző, karcsúsító szert olyan emberrel, aki már nem él.
Mint emlékezetes, a művésznő 2007-ben döbbentette meg a publikumot a nagyon látványos fogyásával; rövid idő alatt több mint húsz kilót adott le. Akkor azt nyilatkozta, hogy a fogyás titka egy teakeverék, a termék pedig hamarosan meg is jelent Csala Zsuzsa mosolygós arcképével. A művésznőt azonban egy idő után nyomasztani kezdte, hogy színházi szerepei helyett mindenki a nagy fogyással van elfoglalva.
Dr. Kamarás Péter jogi szakértő szerint a népszerűsítésre felkért híresség és a gyártó, forgalmazó cég által megkötött szerződés határozza meg, hogy a reklámarc halála után használható-e még az eredeti csomagolás, vagyis hogy reklámozhatják-e az elhunyt sztárral a terméket. Minden a szerződéstől függ, ha ebben külön nem állapodtak meg, akkor nem köteles a forgalmazó visszavonni a terméket – informált az ügyvéd.
Az ügy kapcsán a Blikk a tea forgalmazójánál is érdeklődött.