Diósgyőr;OTP Bank Liga;Szivics Tomiszlav;Artner Tamás;

- Szentes váltja Artnert

A harmadik Diósgyőr is pályára lép ma a labdarúgó OTP Bank Ligában, melyben a hetedik fordulóból elhalasztott két mérkőzést pótolják. Szivics Tomiszlav tanítványai szombaton meglepetésre csak döntetlent értek el Pápán, így hátrányuk jelenleg kilenc pont a listavezető Videotonnal szemben.

Mindez azt is jelenti, hogy a masszív paksi csapat ellen (18 ó) mindenképpen győznie kell a diósgyőrieknek, hogy "belátható távolságon" belül maradjanak a székesfehérvári együtteshez, illetve a második MTK-hoz képest.

Az ötödik helyen álló Paks vendégeként ugyanakkor biztosan nem lesz könnyű dolga a DVTK-nak, a hazaiak ugyanis mindössze egyszer kaptak ki eddig a szezonban, igaz, egyetlen vereségüket hazai pályán szenvedték el, méghozzá a Kecskeméttől október elején.

A házigazda számára külön motivációt adhat, hogy egy győzelemmel megelőzné szerdai riválisát és a harmadik pozícióból várhatná a hétvégi fordulót. A másik találkozón (18 ó) a legutóbbi három meccsén mindössze egyetlen pontot gyűjtött Győr a hozzá hasonlóan 11 pontos Kecskeméthez látogat.

Noha a Haladás nem lép pályára, mégis az érdeklődés középpontjába került, miután felmentették a munkavégzés alól Artner Tamást, a csapat vezetőedzőjét. Tegnap délelőtt rendkívüli taggyűlést tartott az egyesület tulajdonosi köre, s ezen egyhangú döntés született a tréner jövőjével kapcsolatban.

A tulajdonosi kör megbízta Tóth Miklós ügyvezető igazgatót, hogy kezdje meg a tárgyalásokat a leendő vezetőedzővel.  Az utóda Szentes Lázár lett, aki már dolgozott a Haladásnál. Artner 2011 decembere óta irányította az együttest, amely az NB I. mostani idényében 11 forduló után nyolc ponttal az utolsó előtti helyen áll.

Évente több mint 100 millió forintra is rúghat a tömegközlekedési járművekben okozott károk javításainak költsége - a szolgáltatók szerint ezeket az összegeket is inkább járműfejlesztésre költenék, ezért mindent megtesznek, hogy visszaszorítsák a rongálási kedvet. Milyen eszközök állnak a közlekedési vállalatok rendelkezésére? Mit tehet a járművezető, ha rongáláson kap valakit? Fel vannak-e egyáltalán készítve az ilyen helyzetek kezelésére?