A most kinevezett kíberbiztonsági főnök, Jeffrey Massimilla feladata korántsem csupán a vállalat számítógépes rendszereinek védelme, s még nem is csak az interneten és a felhős adattárolókban ténykedő ipari kémek támadásainak elhárítása lesz. Az autóipar fejlődésével ugyanis magukban a járművekben is mind bonyolultabb elektronikus és komputervezérlésű rendszerek működnek, ráadásul közismert, hogy előrehaladott kísérletek folynak vezető nélküli gépjárművek létrehozása terén is.
A számítógépes szakemberek szerint ezzel párhuzamosan nő annak a veszélye is, hogy külső behatolók, erre specializálódó hackerek megpróbálják majd átvenni az ilyen gépkocsik irányítását. A többek közt a Buick, a GMC, a Cadillac és a Chevrolet márkák gyártójaként ismert GM vezérigazgatója, Mary Barra úgy véli, hogy cége 2016 körül már megjelenhet az első, ilyen technológiával felszerelt típusokkal, míg a tömegtermelés a következő évtizedre várható.