Az I. kerületben a Krisztina körút és Attila út között összesen 220 méter hosszban, két – egy észak és egy dél felé vezető – összekötő, a forgalom elvezetésére szolgáló útszakaszt újítják meg.
A III. kerületben a Mátyáshegyi út felújítása során a teljes pályaszerkezet-cseréjét végezik el, ezért az építés idején a teljes útszakaszt két ütemben lezárják. A munkálatok ideje alatt az arra közlekedő 165-ös autóbuszok nem érintik a Kolostor utcai megállót. Ugyancsak a III. kerületben a Táncsics Mihály utca – Ezüsthegy utca kereszteződésében körforgalmú csomópont épül és az Ezüsthegy utca burkolata is megújul melynek idejére az utcát egyirányúsítják. Az épülő körforgalomhoz kapcsolódóan szigetes gyalogátkelőhelyeket építenek a Jendrassik György utcánál, a Templom utcánál és a Lukács György utcánál. A Donát utcában teljes szélességben pályaszerkezet cseréje lesz, melynek idejére az utca egyirányúsítást vezetnek be. Az útszakasz felújítását megelőzően Donát utca-Szentháromság utca kereszteződésében található buszforduló is megújul. A Donát utca felújítása idején az érintett 143-as, 186-os és 243-as autóbuszjáratok közül – jelentős járatsűrítéssel – csak a 143-as autóbusz közlekedik.
Szintén a III. kerületben a Törökkő utca teljes pályaszerkezete is megújul, melynek átépítése során a szegélyeket is lecserélik a kapubejárók szintbe helyezésével együtt. Az arra közlekedő 118-as és 918-as autóbuszok zavartalan közlekedése érdekében a munkálatok során félpályás útlezárás mellett, az utca egyirányúsítására is sor kerül, azonban a buszmegállók áthelyezése szükséges az építés során. A Törökkő utca és a Csillaghegyi út csomópontjának lezárását igénylő munkák során, az érintett 118-as és 918-as autóbuszok terelt útvonalon közlekednek majd. A Csillaghegyi út átépítendő szakaszának teljes hosszán a leromlott állapotú burkolatokat elbontják, majd a jelenleginél nagyobb szélességben újraaszfaltozzák. A megújuló útszakasz elején a már meglévő parkolóterületeket is átalakítják, így a bal oldalon új, párhuzamos parkolók, jobb oldalon pedig új, párhuzamos és 45°-os parkolókat alakítunk ki. A Bojtár utcában nem szükséges a teljes pályaszerkezet átépítése, így a meglévő kopóréteg lemarása után kiegyenlítő réteget és aszfaltréteget építenek be. Az aszfaltozási munkák idején félpályás, szakaszos útlezárásra és jelzőőrös irányításra kell számítani.
A VIII. kerületben, a Mátyás tér felújítása során a meglévő szegélyeket elbontják, melyek helyett új betonszegélyt építenek, valamint a régi útburkolat lemarására és újraaszfaltozására is sor kerül. A felújítás ideje alatt az érintett szakaszon a parkolás tilos lesz, valamint az érintett Mátyás tér 2. számmal szemközt található 99-es autóbusz megállóját áthelyezik a Mátyás tér 5/b számmal szemközt kialakítandó parkolósávba, ahol ideiglenes megállóhelyet alakítanak ki.
A XIV. kerületben a Füredi utca két ütemben újul meg, az első mintegy 770 méteren az Ond vezér útja csomópontjától a Szentmihályi útig a meglévő aszfaltburkolat cseréjét végzik el,, majd a második szakaszban a Szentmihályi úttól a Körvasútsorig 520 méteren a teljes pályaszerkezetet újítják meg. Az építés folyamatos előrehaladásával az érintett 174-es autóbusz és 82-es trolibusz megállóit ideiglenesen áthelyezik.