A hónap végéig tartó imázskampányban Bódis Krisztián, Hlinka Zsolt és Soós Bertalan képeiből készült óriásplakátok láthatók az ország 400 pontján. A szakmai zsűri által kiválasztott 15 fotó a klasszikus budapesti helyszíneket mutatja be fiatal, urbánus szemmel újraértelmezve.
Budapest legszebb látképéről Facebook közönségszavazás dönt, a fotókra augusztus 31-ig lehet szavazni. A kampány és kiállítás célja megmutatni az állandóan változó fővárost, és hagyni, hogy Budapest lakói és az ország más pontjain élők is rácsodálkozzanak a városi tér érdekes pillanataira.
Az imázskampány a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ hosszabb távú, hagyományteremtő kezdeményezéseibe illeszkedik: a tervek szerint a következő években több alkalommal dokumentálnák és láttatnák Budapest dinamikusan változó tereit, ikonikus helyszíneit, ezzel is formálva a fővárosról mint turisztikai helyszínről és élettérről alkotott elképzelést.