Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ Nonprofit Kft;Bódis Krisztián;Hlinka Zsolt;fotókampány;Budapest a szemünk előtt;

- Budapestet népszerűsítik fotókon

A magyar fővárost népszerűsítő városkommunikációs fotókampányt indított a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ Budapest a szemünk előtt címmel. 

 A hónap végéig tartó imázskampányban Bódis Krisztián, Hlinka Zsolt és Soós Bertalan képeiből készült óriásplakátok láthatók az ország 400 pontján. A szakmai zsűri által kiválasztott 15 fotó a klasszikus budapesti helyszíneket mutatja be fiatal, urbánus szemmel újraértelmezve.

Budapest legszebb látképéről Facebook közönségszavazás dönt, a fotókra augusztus 31-ig lehet szavazni. A kampány és kiállítás célja megmutatni az állandóan változó fővárost, és hagyni, hogy Budapest lakói és az ország más pontjain élők is rácsodálkozzanak a városi tér érdekes pillanataira.

Az imázskampány a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ hosszabb távú, hagyományteremtő kezdeményezéseibe illeszkedik: a tervek szerint a következő években több alkalommal dokumentálnák és láttatnák Budapest dinamikusan változó tereit, ikonikus helyszíneit, ezzel is formálva a fővárosról mint turisztikai helyszínről és élettérről alkotott elképzelést.

A jelentős férfialkotók mögött gyakran áll egy nő, aki hozzájárul a kiteljesedésükhöz, ő a múzsájuk. A Krisztina-díjat, amely Gyémánt László feleségének állít emléket, ők kaphatják. Az idén a nagy költő, Juhász Ferenc feleségét, Dr. Kilián Katalint érte a megtiszteltetés.