Budapest;Facebook;Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ;Bódis Krisztián;Hlinka Zsolt;Soós Bertalan;fotókampány;

Képünk illusztráció. Fotó: Thinkstockphotos

- Budapest, te csodás! - Óriáspalkátok 400 helyen

Imázskampányt indított a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ Budapest a szemünk előtt címmel. A magyar fővárost népszerűsítő városkommunikációs fotókampány a hónap végéig tart. 

Bódis Krisztián, Hlinka Zsolt és Soós Bertalan képeiből készült óriásplakátok láthatók az ország 400 pontján. A szakmai zsűri által kiválasztott 15 fotó a klasszikus budapesti helyszíneket mutatja be fiatal, urbánus szemmel újraértelmezve. Budapest legszebb látképéről Facebook közönségszavazás dönt, a fotókra augusztus 31-ig lehet szavazni.

A kampány és a kiállítás célja megmutatni az állandóan változó fővárost, és hagyni, hogy Budapest lakói és az ország más pontjain élők is rácsodálkozzanak a városi tér érdekes pillanataira.

A kampány a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ hosszabb távú, hagyományteremtő kezdeményezése: a tervek szerint a következő években több alkalommal dokumentálnák és láttatnák Budapest dinamikusan változó tereit, ikonikus helyszíneit, ezzel is formálva a fővárosról mint turisztikai helyszínről és élettérről alkotott elképzelést.

Professzionális, projekt alapú újságíró iskola szeptembertől Budapest legfrekventáltabb helyén a *Public Média Műhely* szervezésében. Az intézményben ősszel kezdődő, egyéves képzés az OKJ-s képzések megszűnésével keletkezett űrt tölti be, annak megfelelő tudásanyaggal,viszont sokkal hatékonyabb, gyakorlat centrikus módszerrel.