A NER úgy véli, mentül hamarébb rúgik be egy fiatal, antul jobb. Hogy ezzel egy baráti cég is jól jár, az még jobb.
Idézek: "elindult a Magyar Turizmus Zrt. habzóbor- és pezsgőfogyasztást népszerűsítő kampánya, amelynek célja, hogy növelje és éves szinten kiegyenlítettebbé tegye a fogyasztást. A középpontban a 'Boldogság Buborékai' állnak.
A kampányért felelős Bell and Partners kommunikációs ügynökség éppen ezért olyan üzenetet fogalmazott meg, amely az év minden napján érvényes lehet, és megmutatja, hogy a habzóbor és a pezsgő kitűnő kísérője a hétköznapi örömöknek és gasztronómiai élményeknek. A kampány elsősorban - most figyelem!!! - a fiatalabb korosztályokat célozza, ezért legfőbb üzenete az, hogy a habzóbor és a pezsgő gyorsan megadja az oldott és felszabadult hangulatot a fogyasztónak (!!!)." Vagyis nem kell vodkázgatni, pálinkázni - bár ez szintén nemzetileg üdvös -, elég legurítani pár pezsgőt, hogy gyorsan seggrészegre marketingelje magát az ifjúság.
Erre jön még: "a 'Boldogságbuborék-számláló' alkalmazás segítségével a fogyasztók közösen gyűjtik, mennyi habzóbort és pezsgőt - azaz boldogságbuborékot - fogyasztottak, az adatokat pedig meg is oszthatják egymással. Egy, külön erre a célra fejlesztett, 'Bulifal' elnevezésű Facebook-alkalmazás teszi lehetővé, hogy a fiatal fogyasztók magukról, vagy a pezsgős bulikról készített szelfiket helyezzenek el az oldalon, amelyekből azután közönségszavazatokkal választják ki a legjobban sikerült - nyilván matarészeg - képeket.
A 'Boldogság Buborékai' fesztiválon Budapest különböző pontjain széleskörű habzóbor- és pezsgőkóstolást szerveznek. Tíz titkos helyszínen gerillaakciókat is terveznek, ahová a Facebookon toborozzák a résztvevőket…"
Bizonyára véletlen, hogy az akcióban a Törley a főszponzor. (A BB-t meg üsse meg a guta!) Amúgy a házi pezsgőkészítés lehetősége is adott.
Szinte kínálja magát, hogy Lázár János, és baráti köre végre beszálljon a kulturált, és ütős dohányfogyasztás boldogságának népszerűsítésébe.