Szerintem;Baross tér;záporok;tócsák;

- Tócsák

Az újonnan átadott Baross téren, a minapi nagy zápor után, tócsák sora maradt az új burkolatokon. A Keleti pályaudvar előtti térségben s az onnan a tér közepén végignyúló hídon a lerakott burkolólapok jó része megsüllyedt, és egy-két méteres területen lefolyástalan mélyedések jöttek létre. Ez nem tragikus – bár egy őszi, ónos eső esetében lefagyhatnak és balesetveszélyessé válhatnak –, de egy újonnan kialakított, sokmilliárdos beruházás esetében mégsem elfogadható. A beruházónak ilyenkor érvényesítenie kellene a garanciális jogait és a kivitelezővel rendbe hozatni, újra rakatni a burkolatot. Hasonló helyzet sokfelé előfordul. A VII. kerületi István utcában, ahol lakom, a két-három éve átépített aszfaltjárda hasonló hibákkal ékes, a tócsák jellemzően a víz- és gázcsapok felett jönnek létre, mivel a fedlapok szintbehelyezése elmaradt. A Baross téri új aszfaltjárdákon is találni ilyesmit, ott inkább az aknafedlapok ferdesége miatt azok egyik sarkában áll meg a víz. Nem tudom, árt-e az alattuk lévő szerelvényeknek a leszivárgó nedvesség, de hogy nem használ, az nyilvánvaló. Esztétikailag is zavaróak a méteres pocsolyák, ám ha azok a járda nagyobbik felét elfoglalják, már a gyalogosforgalmat is akadályozzák. Van nagyobb bajunk is, ám ezeket is ki kellene küszöbölni.

Megkezdte az M3-as metró felújításáról szóló egyeztetéseket Seszták Miklós nemzeti fejlesztési miniszter és Tarlós István Budapest főpolgármestere.