Az egyik televíziós szolgáltatónak az idén van az ötödik születésnapja. Sok mindent ígérnek most is, de arról nem beszélnek, hogy korábban ügyesen átverték az előfizetőket. A kizárólag SD jelek vételére alkalmas adapterüket HD kompatibilisnek mondták.
A Gazdasági Versenyhivatal ezt észlelte, meg is büntette őket, de nem voltak hajlandók kicserélni a mára használhatatlan készüléket.Az általuk telepített műholdas rendszerrel a legkisebb felhőzet megjelenésekor sem lehet már tévét nézni, de a társaságot mindez nem érdekli. Én is három évig kapcsolatban álltam ezzel a szolgáltatóval, számtalan panaszlevelet írtam, ám a problémát soha nem orvosolták.
A végén már az adapter is tönkrement, s amikor kértem a cserét, inkább felmondták a szerződést. Sajátos indokot találtak erre: "az általuk megállapított előfizetési díj nem fedezi az általuk végzett lelkiismeretes munka kölétségeit". Sok mindent megéltemmár, de ilyen döbbenetes kifogással még soha nem találkoztam.
Ha még csak én volnék egy kötözködő ügyfél, talán meg is érteném, hogy menekülnek a szerződés teljesítése elől, de ha valaki megnézi a legnagyobb közösségi oldalon üzemeltetett honlapjuk bejegyzéseit, aligha hisz a szemének: hemzseg az ügyfelek panaszaitól.
Ha elhisszük, hogy "Magyarország jobban teljesít", akkor az azért van, mert ilyen cégekkel találkozunk, amelyek jelszava az: szolgáltani nem, dijat szedni igen. Azoknak, akik a születésnapjukat ünneplik, azt szokás mondani: Isten éltesse sokáig! Ez a cég kivétel ez alól, ne működjön sokáig!