Így például szerencsés az a körülmény, hogy nincs közönségszavazás, csak a végén, hiszen mindenki tudja, hogy a győztes nem feltétlenül a legjobb, legfeljebb azt jelzi, ki/k/ a legrokonszenvesebbek a nézők számára. Az is inkább hasznára van a produkciónak, hogy nincs kieső: ugyanaz a nyolc páros versenyez végig.
A zsűri ugyan pontoz, sőt plusz pontokat is osztogat, de az - számomra - nem derült ki, mivel jár, ha valamelyik táncospár győz egy-egy fordulóban. (Most, a legutóbb ugyan összeengedték az eredeti párokat, férjeket, feleségeket is, és így sem váltak ügyetlenné, hála a kisorsolt koreográfiáknak, a táncosok kitartó munkájának, és ahogy hétről-hétre fejlődnek.)
Azért az meggondolandó, hogy valóban egyenlő esélyekkel indulnak-e a résztvevők. Az amatőrként induló Rezes Judit színésznő ugyanis komoly balett tanulmányokat is folytatott, és mint kiderült: Szinetár Dóra is kacérkodott egy rövid ideig a balettel. Meg egyébként is, aki színész - mint például Szabó Győző is -, annak szükségszerűen időnként táncolni kell a színpadon.
Így aztán nehéz versenyezni Bárdos Andrásnak, akiről kiderült, hogy feleségével, Máté Krisztinával életükben most táncoltak először egymással. De nem lehet könnyű dolga Eszményi Viktóriának és Heilig Gábornak sem, akikről annyit azért elárulhatunk, hogy mindketten túl vannak már a hatvanon. Szerencsére a maguk módján ők is meg tudják tenni, hogy minden szám a látványos showműsor része legyen.