Ugyancsak gyári alakulattal indul a Honda, valamint az orosz Lada s természetesen a sportágat az elmúlt években uraló Chevrolet is ott lesz a marokkói vb-rajton.Ebben az évben két kategóriára oszlik a mezőny, a TC1-ben a 380 lóerős 2014-es autók, míg a TC2-ben a 320 lóerős tavalyi modellek versenyeznek, utóbbiból mindössze négy tesztelt Marrákes utcai pályáján. Szintén megváltozott az időmérő: ugyanis az az öt versenyző, aki bejut a harmadik szakaszba, az első rajtrácsokon túl pluszpontokat kap a helyezéséért. Ami változatlan a tavalyi rendszerhez képest: vasárnaponként minden helyszínen két futamot bonyolítanak, az elsőben az időmérő edzésen elért eredmények alapján állnak fel az autók a rajtrácsra, a másodikban az első tíz helyezett sorrendjét megfordítják.
Noha Marokkó nem tartozik a kedvenc helyszínei közé, Michelisz nagyon várja az első versenyt: "Abban bízom, hogy a pontszerző helyekért tudunk harcolni. Ugyanakkor a fő célunk ezen a hétvégén, hogy az autó hibátlanul teljesítse a távot, és a lehető legtöbb információt szerezzük be a soron következő francia verseny előtt. Az idénynyitó előtt csak egyszer tudtam kipróbálni az új Hondát" - idézte a Zengő Motorsport közleménye a pilótát.
A tavaly vb-hatodik magyar versenyző kívánsága egyelőre teljesült: sértetlenül zárta a tegnapi tesztet, ahol már most majdnem két másodpercet adott a mezőnynek a Citroen Racing WTCC-világbajnoka, Yvan Muller, míg a debütáló Loeb a harmadik lett, majd hét tizeddel elmaradva csapattársától. Michelisz 3.4 másodpercet kapott a francia bajnoktól, ráadásul ő végzett a leghátrébb a hondások között.