Bulvár;autó;Hyundai;

- Prémium szedán

A Hyundai Motor Company nemrég hivatalosan is bemutatta teljesen új modelljét a Genesist, amely idén a világ legfontosabb exportpiacain is bemutatkozik. Az összesen 500 milliárd koreai won beruházással létrehozott projekt célja nem kevesebb volt, mint hogy egy világszínvonalú prémium hátsókerék-hajtású szedánt hozzanak létre. A jelenlegi modell kifejlesztése összesen négy évig tartott.

Az új Genesis szedán legfontosabb erősségei a jellegzetes, prémium formaterv, a kategóriaelső futómű, az európai prémium márkák szintjét idéző vezethetőség, valamint az élvonalbeli biztonsági és kényelmi felszereltség. Az új dizájnfilozófia irányelvei szerint tervezett, vadonatúj Genesis prémium sportszedán megjelenését álló helyzetben is mozgást sugalló esztétikum határozza meg. Az egyetlen keretbe foglalt, prémium hatású, hatszögletű hűtőmaszk merész, határozott orrkialakítást eredményez, miközben az oldalfalat lendületes rajzolatú, nagy felületek határozzák meg. A hátsó rész modern, szoborszerű kidolgozást kapott.

A belső tér a külső formaterv prémium jellegéhez igazodik, következetes részletmegoldásai a tökéletes ergonómiára és ösztönös kezelhetőségre való törekvésről tanúskodnak. Minden felhasznált anyagot egyedi követelmények szerint, a legmagasabb színvonalon dolgoztak ki, megerősítve a modell prémium arculatát.

A vadonatúj Genesis elődjénél számottevően jobban teljesít a törésteszteken, köszönhetően a tökéletesített karosszéria-szerkezetnek és a megnövelt merevségnek. A vázszerkezet csavaró és hajlító szilárdságának fokozása érdekében a mérnökök nagyobb arányban építettek be ultranagy szakítószilárdságú acélt, melegen sajtolt és kettős profilú szerkezeteket alkalmaztak az orrészben, a motortér szekcionált kialakítást kapott, valamint optimalizálták a hátsó és középső padlószegmenseket.

Baleset miatt pótlóbuszok közlekednek a 4-es és a 6-os villamos helyett a Jászai Mari tér és a Széll Kálmán tér között kedd délután - közölte a Budapesti Közlekedési Központ a Facebook-oldalán.