A mostantól mindenki számára nyitva álló Egészségházban számos termékcsoport (bio- és reformélelmiszerek, gyógytermékek, étrend-kiegészítők, natúrkozmetikumok, stb.) kapható. Emellett hamarosan egyedülálló bio- és reform reggelit (kávé, üdítő, szendvics, pékáru), drive-in módon kiszolgáló reggeliző is lesz. Az Egészségház emeletén az egészséghez és a szépséghez kapcsolódó szolgáltatások kaptak helyet, többek között természetgyógyász magánorvosi praxis, fogorvos, szépség- és kozmetikai stúdiók, valamint egy reformbüfé. A gyerekekkel érkezőkre is gondoltak a tulajdonosok, kifejezetten nekik szóló termékkínálattal várják a családokat. A vásárlóknak 45 parkolóhelyet biztosítanak, melyből kettő mozgássérültek számára fenntartott.
„Az elmúlt években folyamatosan nőtt a MediLine-ban vásárlók száma, és ezzel együtt egyre határozottabban fogalmazódott meg az az igény is, hogy a pesti nagykereskedés mellett egy újabb áruházat nyissunk, amely elsősorban az egészségtudatos lakossági vásárlóknak szól, kiskereskedésként működik. A célunk az volt, hogy széles termékkínálatból, kulturált körülmények között válogathassanak az idelátogatók” – mondta Novákné Gergely Vera, a MediLine Egészségház tulajdonosa. A budai helyszínt nem véletlenül választották, hiszen vásárlóik meghatározó része innen érkezik. A kiterjedt vonzáskörzetet, az épület előtt elhaladó jelentős gépkocsi forgalmat, a tömegközlekedés és parkolás egyszerűségét, valamint a széles választékot alapul véve napi több száz vásárlóra számítanak. A hétköznapi hosszú és a hétvégi nyitva tartással is a vevői igényeket szeretnék kiszolgálni.
A MediLine pesti nagykereskedésében árusított, közel 20.000 féle árucikkből mintegy 8.000 termék kap helyet az új üzletben, de vásárlói kérésre a maradék 12.000 fajtából is bármit átszállítanak a budai Egészségházba, naponta kétszer.
„Újdonság lesz az is, és egyértelműen a vásárlói igények magas szintű kiszolgálását célozza, hogy az egészség témakörében megjelenő új termékek ugyanúgy elsőként lesznek elérhetők ebben az áruházban, mint a nagykereskedésünkben. Ez havonta közel 200 új készítményt jelent. Ráadásul folyamatosan változtatjuk termékkínálatunkat a vásárlói igényeknek megfelelően” – hangsúlyozta a kiskereskedelmi modell alapelveit az ügyvezető asszony. Hozzátette azt is: az egyéni vásárlók számának növekedésével a kereskedők részéről is egyre határozottabban fogalmazódott meg az az igény, hogy a lakossági vásárlók inkább egy másik üzletben, kiskereskedésben vásároljanak – így mindkét vásárlói csoport kiszolgálása kényelmesebb és gyorsabb lehet.
A 300 négyzetméteres, egészség- és szépségszolgáltatásoknak helyet adó emelet is tudatos döntés eredménye. „Sokszor javasoltuk már kiskereskedő partnereinknek, hogy az üzleteik mellett vagy azzal együtt szolgáltatásokat is nyújtsanak a vásárlóknak. Meggyőződésünk, hogy az egészségtudatos vásárlók ezeket a szolgáltatásokat is igénybe vennék. Ezt szeretnénk most bebizonyítani azzal, hogy az emeleti egészségcentrumban jelen lesz, többek között, egy dietetikus, aki személyre szabottan tudja megmondani, milyen étrendet javasol a hozzá fordulónak, aki az így kiválasztott alapanyagokat rögtön meg is tudja vásárolni a földszinti üzletünkben. Hiszünk a testi és a lelki egészség kölcsönhatásában” – emelte kiNovákné Gergely Vera.
(X)