Bulvár;plasztikai sebészet;mellműtét;Karácsonyi ajándék kampány;

Fotó: Thinkstock

- Szike, csipke, szilikon, mell - a legújabb karácsonyi "őrület" kellékei

A világmárkák cipői, táskái mellett az orvosok is borzasztó nagyot kaszálnak karácsonykor - feltéve, ha plasztikvával foglalkoznak.

Ha a karácsonyfa alá tenni nem is lehet, kicsomagolni a végeredményt igen: a legújabb karácsonyi ajándéksláger a mellplasztika, írja a Bors. (A cikket teljes terjedelmében itt olvashatja.)  Egy felmérés ugyanis azt mutatja, hogy újabban háromszor annyi mellszépítő operációt végeznek az ünnepi időszakban, mint korábban.

„Gucci-táska vagy Manolo Blahnik cipő helyett egyre több nő kap mellműtétet ajándékba. Egyértelmű trendről beszélünk" - számolt be az egyik plasztikai sebészet vezetője.

Ne azt keressük, hogy mit kaphatunk, hanem hogy miként tudunk másnak adni, segíteni, örömet szerezni - hangsúlyozta Erdő Péter bíboros szenteste a zsúfolásig telt budapesti Szent István-bazilikában tartott éjféli szentmisén.